Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Testy RPKOM.PL: Xiaomi Mi Band 3 czyli mobilizacja kanapowców

Marta Rzeźnicka 21-12-2018, ostatnia aktualizacja 21-12-2018 14:13

Xiaomi z dużym rozpędem wdarło się na polski rynek zyskując licznych fanów. Już na pierwszych prezentacjach smartfonów zarządzający mówili o tym, że będą walczyć o podium wśród największych dostawców. Nie myśleli przy tym tylko o smartfonach. Bardzo dużą popularnością cieszą się nad Wisłą elektryczne hulajnogi, czy oczyszczacze powietrza. Wszystko za sprawą korzystnego z perspektywy klienta stosunku jakości do ceny. "Wearable" czyli urządzenia ubieralne przez producentów traktowane są często po macoszemu. Tymczasem Xiaomi postanawia małymi gadżetami przykuwać uwagę i zjednywać fanów do producenta, jako dobrej alternatywy dla droższych dostawców.

Źródło: ROL