Partnerzy serwisu:
T-Mobile
 
Plus

rpkom.pl - profesjonalnie o telekomunikacji

Platforma TVoD Chili ma w Polsce blisko ćwierć miliona użytkowników

Urszula Zielińska 03-06-2019, ostatnia aktualizacja 03-06-2019 17:32

Zarejestrowana we Włoszech internetowa platforma wideo na żądanie Chili działa w Polsce od kilku lat, ale teraz chce mocniej zaistnieć w świadomości widzów i planuje akcję promocyjną - wynika z informacji przekazanej rpkom.pl przez przedstawicielkę serwisu.

Chili, działające w Polsce od 2015 r.  ma 220 tys. zarejestrowanych użytkowników - podała nam Claudia Tomassini, wspierająca Chili pod względem public relations.

Łącznie z platformy, która sprzedawała również zabawki i gry stanowiące element promocji produkcji filmowych (tzw. merchendise) korzysta 2,8 mln osób w kilku krajach.

Chili działa w modelu transactional video on demand (TVOD), czyli jako wypożyczalnia i sklep z filmami. Podaje, że wśród akcjonariuszy platformy są amerykańskie studia filmowe Paramount Pictures, Sony Pictures Entertainment, 20th Century Fox, Viacom i Warner Bros.

Ceny za wypożyczenie filmu zaczynają się od 3,90 zł, ale za film premierowy trzeba około 10 zł.

Zakup filmu (poza promocją) na własność to koszt od 19,9 zł do 74,9 zł.

Przeczytaj więcej o:  Amazon Prime , chili , hbo go , netflix , VOD , wideo na żądanie

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy serwisu:
 
 
T-Mobile
 
Plus
common