Partnerzy serwisu:
T-Mobile
 
Plus

rpkom.pl - profesjonalnie o telekomunikacji

Heyah ofiarą awarii w T-Mobile Polska

Urszula Zielińska 05-02-2019, ostatnia aktualizacja 05-02-2019 17:32

Awaria w T-Mobile Polska spowodowana pożarem na warszawskim Annopolu ma ofiarę w postaci znanej marki. Chodzi o markę Heyah, czyli pierwszą komórkową submarkę działającą w podobny sposób do wirtualnej sieci komórkowej.

Od kilku dni nie działa jej strona internetowa, czyli główny kanał sprzedaży usług i produktów.

Przedstawiciele biura prasowego T-Mobile Polska, do którego to operatora należy Heyah zapewniają, że niedostępność strony nie oznacza, iż telekom rezygnuje marki.

Jak się dowiadujemy, trwają prace nad przywróceniem strony internetowej Heyah. Być może pojawi się ona w sieci jeszcze dziś, ale nie będzie ona miała jednak przejściowo funkcji sklepu, czy interaktywnego kontaktu z użytkownikami. Informatycy T-Mobile pracują na razie nad stroną w formie statycznej wizytówki. Kiedy strona odzyska pierwotny kształt - nie wiadomo.

T-Mobile nie zdradza liczby klientów Heyah, ale można ich liczyć w setkach tysięcy.

Operator podaje, że usunął już niemal wszystkie skutki ubiegłotygodniowej awarii, która dotknęła zarówno klientów indywidualnych jak i biznesowych.

Telekom nadal nie udostępnia klientom mobilnego biura obsługi abonenta, którego elementem jest aplikacji Mój T-Mobile.

Część procedur przebiega w zwolnionym tempie. Z tego też względu nie znana jest na razie skala reklamacji i żądań zadośćuczynienia, które mogły wpłynąć do spółki.

Wśród firm, które odczuły kłopoty T-Mobile Polska były m.in. mBank, czy Poczta Polska.

Przeczytaj więcej o:  awaria Heyah , heyah , mvno , T-Mobile

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy serwisu:
 
 
T-Mobile
 
Plus
common