Partnerzy serwisu:
T-Mobile
 
Plus

rpkom.pl - profesjonalnie o telekomunikacji

Pożar w Warszawie unieruchomił systemy T-Mobile Polska [nowe]

Urszula Zielińska 31-01-2019, ostatnia aktualizacja 31-01-2019 10:22

Użytkownicy T-Mobile Polska mogą mieć problemy z korzystaniem z usług, w tym z dodzwonieniem się do biura obsługi. Pożar na warszawskim Annopolu unieruchomił część jego systemów.

O pożarze na warszawskim Annopolu zawiadomiła Policja i sam operator.

„#WAŻNE Informujemy, że miał dziś miejsce pożar w naszej lokalizacji w warszawskim Annopolu. Żaden pracownik nie ucierpiał w wyniku zdarzenia. W konsekwencji incydentu obecnie brak możliwości kontaktu z call center T-Mobile, niedostępne są również niektóre systemy firmy. Powyższe mogą skutkować ograniczeniem dostępności usług. Podjęliśmy niezwłocznie działania w celu minimalizacji utrudnień. #zdecydowanieniedzieńdobry" – napisało biuro prasowe T-Mobile Polska.

Do pracowników biura prasowego nie można się było dodzwonić na numery komórkowe. To także może być efekt awarii.

Według informacji Policji, na Annopolu zapaliła się hala magazynowa.

Pracownicy operatora podają, że od nieco mogłyby zająć się budynki należące do telekomunikacyjnej firmy. Jest w nich m.in. jedno z centrów przetwarzania danych T-Mobile Polska. Z nieoficjalnych i niepotwierdzonych informacji wynika jednak, że awaria systemów telekomu wynika raczej z zalania w trakcie akcji strażaków.

Najbardziej cierpią użytkownicy potrzebujący wsparcia call-center. Nie działają zarówno biura obsługi klienta indywidualnego, jak i biznesowego operatora.

Użytkownicy T-Mobile Polska w różny sposób odczuwają dzisiejszą awarię, wywołaną pożarem w pobliżu budynków telekomu w Warszawie. Sygnały o problemach dochodzą z różnych miasta i rejonów Polski.

Część osób wykonuje bez problemu połączenia głosowe, część rozmów na numery T-Mobile nie jest nawet zestawiana, a na przykład klienci mBanku miewają problemy z sms-ami i nie zawsze otrzymują wiadomości potrzebne do autoryzacji operacji bankowych.

To właśnie usługi głosowe i sms-y cierpią na – jak to ujmuje biuro prasowe T-Mobile – ograniczenia. Kłopotów nie ma natomiast raczej z transmisją danych.

mBank zachęca klientów do korzystania z aplikacji mobilnej. „W związku z awarią u tego operatora występują problemy z sms-ami autoryzacyjnymi z banku. Czas usunięcia awarii w T-Mobile nie jest znany - utrudnienia mogą potrwać do końca dnia. Autoryzacja w aplikacji mobilnej działa" – napisał na Twitterze Piotr Rutkowski z biura prasowego mBanku.

Jak nam powiedział Rutkowski, nie chodzi o to, że T-Mobile jest operatorem banku, ale o to, że są problemy z wysyłką wiadomości do klientów sieci. Część z nich nie dochodzi, zdarzyło się, że ktoś dostał kilka wiadomości z rzędu. – W takich sytuacjach klienci mogą obawiać się, czy nie jest to atak hakerski. Dlatego zachęcamy do korzystania z aplikacji, która działa chociażby wtedy, gdy korzystamy z sieci WiFi – mówi Rutkowski.

Marcin Gruszka, rzecznik sieci Play, która korzysta m.in. z infrastruktury T-Mobile we wpisie na Twitterze zaproponował klientom aby ustawili w telefonie automatyczny wybór sieci.

W akcji gaśniczej uczestniczyło 50 strażaków. Ewakuowano 100 osób. Na zdjęciach użytkowników Twittera widać pokaźną chmurę dymu unoszącą się nad prawobrzeżną Warszawą.

Przeczytaj więcej o:  awarie , data center , T-Mobile Polska

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy serwisu:
 
 
T-Mobile
 
Plus
common