Partnerzy serwisu:
T-Mobile
 
Plus

rpkom.pl - profesjonalnie o telekomunikacji

IMM: operatorzy przeznaczyli na reklamę w 2018 r. 1,1 mld zł

Marta Rzeźnicka 08-01-2019, ostatnia aktualizacja 08-01-2019 13:08

1,1 mld zł warte były (nie uwzględniając rabatów) świadczenia reklamowe w trzech podstawowych mediach, zakupione operatorzy telekomunikacyjni w 2018 roku - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.

Suma ta stanowi 10 proc. wszystkich wydatków branż monitorowanych przez IMM.

Jej gros (80 proc.) operatorzy przeznaczyli na zakup czasu antenowego telewizji. Około 18 proc. budżetów popłynęło do radia, a około 1-2 proc. do prasy.

Najwięcej na reklamę w ujęciu przed rabatami wydała sieć komórkowa Plus, należąca do Grupy Cyfrowy Polsat. Płatną promocja kosztować miała ten telekom ponad 319 mln zł, a siostrzany brand - 106 mln zł.

Dla porównania wartość świadczeń zakupionych przez Orange to ponad 229 mln zł, T-Mobile 204 mln zł, a przez Play 161 mln zł.

Przeczytaj więcej o:  imm , reklama , wydatki operatorów na reklamę

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy serwisu:
 
 
T-Mobile
 
Plus
common