Partnerzy serwisu:
Play
 
T-Mobile
 
UPC
 
Plus

rpkom.pl - profesjonalnie o telekomunikacji

Nowy menedżer ds. marki T-Mobile Polska prosto z Grupy Kenwood

Urszula Zielińska 18-09-2018, ostatnia aktualizacja 18-09-2018 14:17

Od października br. działania z zakresu komunikacji rynkowej T‑Mobile Polska oraz aktywności związane z budowaniem percepcji marki realizowane będą przez departament zarządzania marką, a jego szefem zostanie Krzysztof Jankowski - poinformowała dziś komórkowa sieć.

Jednocześnie z telekomu odchodzi Maria Katarzyna Grzywaczewska, która kierowała departamentem komunikacji rynkowej przez ostatnie 3 lata.

Krzysztof Jankowski zdobywał doświadczenie na tak konkurencyjnych rynkach, jak FMCG i elektroniki użytkowej. Pracował m.in. dla marek Kenwood, Kraft Foods czy Reckitt Benckiser. Będzie raportował bezpośrednio do Frederica Perrona, członka zarządu odpowiedzialnego za rynek B2C.

Ostatnio przez 10 lat mieszkał w Wielkiej Brytanii, gdzie był globalnym dyrektorem ds. marketingu grupy Kenwood. Odpowiadał m.in., za kreowanie globalnej strategii i wizji marki, strategii konsumenckiej a także zarządzał strategią wprowadzania innowacji w oparciu o szeroką analizę trendów i potrzeb klientów.

W Reckitt Benckiser (właściciel marek produktów czyszczących AirWick, Vanish, Calgon, czy Cilit oraz takich jak Durex, czy Scholl), jako jeden z globalnych brand marketing menadżerów stworzył cross-produktową strategię wprowadzenia i spozycjonowania kluczowych linii produktowych.

Przeczytaj więcej o:  Grzywaczewska , Krzysztof Jankowski , T-Mobile Polska

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy serwisu:
 
 
Play
 
T-Mobile
 
UPC Plus
common