Partnerzy serwisu:
Play
 
T-Mobile
 
UPC
 
Plus

rpkom.pl - profesjonalnie o telekomunikacji

Przegląd prasy rpkom.pl - środa 8 sierpnia

08-08-2018, ostatnia aktualizacja 08-08-2018 07:30

 

Dziennik Gazeta Prawna

Wielki system cyberochrony za niewielkie pieniądze
Część działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa w sieci będzie ograniczana limitami wydatków. Eksperci mają wątpliwości, czy będziemy bezpieczni. Podpisana przez prezydenta ustawa o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa ma sprawić, że Polska będzie skutecznej bronić się przed atakami w sieci. Wdraża ona do naszego prawa unijną dyrektywę o cyberbezpieczeństwie NIS (Network and Information Systems Directive).
http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1207891,polski-system-cyberbezpieczenstwa.html (dostęp płatny)

Orange w luźniejszym gorsecie regulacji. Kontrahenci pełni obaw

Po decyzji prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej telekom będzie mógł podnieść ceny za hurtową odsprzedaż abonamentu telefonii stacjonarnej. Formalnie z uwolnieniem rynku WLR Urząd Komunikacji Elektronicznej czeka jeszcze na stanowisko Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, ale w branży już mówi się o podwyżkach stawek. Nazwa WLR pochodzi od hurtowego abonamentu (Whole sale Line Rental), jaki inni operatorzy płacą Orange za dostęp do stacjonarnej sieci telefonicznej, zbudowanej na bazie zasobów dawnej Telekomunikacji Polskiej. Dzięki temu oni z kolei mogą oferować swoim abonentom usługi telefonii stacjonarnej. Ponieważ Orange jest tu jedynym dostawcą, pozostałe telekomy uważają, że rynek WLR nie jest konkurencyjny – i wcześniej UKE podzielał tę opinię. Stąd nałożone na Orange w 2011 r. obowiązki regulacyjne zagwarantowania konkurentom dostępu do łącz i utrzymywania ceny ustalonej w porozumieniu z regulatorem.
http://serwisy.gazetaprawna.pl/telekomunikacja/artykuly/1207894,uke-orange-podniesie-ceny-za-odsprzedaz-abonamentu-telefonii-stacjonarnej.html (dostęp płatny)

Wyborcza.pl

Czego szukają media publiczne na Facebooku, Twitterze i Instagramie?
Dlaczego europejskie media publiczne wchodzą na popularne platformy społecznościowe? Wciąż szukają tam młodych odbiorców i zasięgu. Zasięg i młodzi odbiorcy to główne cele mediów publicznych w społecznościówkach. Zmiany w algorytmach Facebooka nie spędzają snu z powiek osobom odpowiedzialnym za publikowanie treści. Specjalne zespoły odpowiedzialne za SM to wciąż mała część dużych redakcji. Wyjątkiem może być tu tylko brytyjskie BBC.
http://wyborcza.pl/7,156282,23762608,czego-szukaja-media-publiczne-na-facebooku-twitterze-i-instagramie.html (dostęp płatny)

...
Poprzednia
1 2 3

Przeczytaj więcej o:  przegląd prasy , rpkom.pl

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy serwisu:
 
 
Play
 
T-Mobile
 
UPC Plus
common