Partnerzy serwisu:
Play
 
T-Mobile
 
UPC
 
Plus

rpkom.pl - profesjonalnie o telekomunikacji

Piotr Żak i Justyna Kulka w radzie nadzorczej Netii

Urszula Zielińska 14-06-2018, ostatnia aktualizacja 14-06-2018 13:14

Dyrektor departamentu marketingu w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu Justyna Kulka, Piotr Żak, młodszy syn Zygmunta Solorza działający w branży start-upów i nadzorujący telewizję Polsat, oraz finansista Maciej Szwarc weszli w czwartek do rady nadzorczej Netii, kontrolowanej już przez Cyfrowy Polsat i jej założyciela.

Zwyczajne walne zgromadzenie akcjonariuszy Netii nie we wszystkich kwestiach było jednomyślne. Co ciekawe, w głosowaniu nad zatwierdzeniem sprawozdania zarządu z działalności grupy kapitałowej w 2017 r. padło ponad 76 mln głosów na „nie". Sądząc po puli, w ten sposób zagłosował wehikuł Zygmunta Solorza – Karswell. Jednak żaden z głosujących nie oprotestował decyzji podjętych przez ZWZ.

Tym samym, oprócz wprowadzenia zmian w radzie nadzorczej, zatwierdziło ono sprawozdania telekomu, skwitowało radę nadzorczą i menedżerów tworzących zarząd w 2017 r. oraz zgodziło się, aby spółka nie wypłacała w tym roku dywidendy.

Powołanie do rady nadzorczej wymienionych trzech osób było możliwe m.in. dzięki temu, że rano rezygnację z zasiadania w niej złożyli Mirosław Godlewski (były prezes Netii) oraz Grzegorz Zambrzycki (prezes Mennicy Polskiej, która sprzedała akcje Cyfrowemu Polsatowi i Solorzowi).

Po czwartkowym ZWZ rada Netii jest sześcioosobowa. Oprócz jej nowych członków zasiadają w niej nadal Zbigniew Jakubas (kojarzony z biznesmenem FIP 11 FIZ AN ma prawie 6 proc. akcji Netii), Grzegorz Zęgota (wskazany przez założyciela Andrzeja Radzimińskiego) oraz Adam Biedrzycki.

Związany z grupą Solorza Wojciech Pytel, który również wszedł wcześniej do rady, jest  oddelegowany z rady do pełnienia funkcji prezesa Netii na trzy miesiące.

Ciekawostką jest, że Justyna Kulka, związana z grupą Cyfrowy Polsat od 2012 r., zaczynała w Netii swoją karierę zawodową, a potem pracowała kilka lat dla P4 jako dyrektor marketingu rynku biznesowego sieci Play.

Przeczytaj więcej o:  Justyna Kulka , NETIA , Piotr Żak , zygmunt solorz

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy serwisu:
 
 
Play
 
T-Mobile
 
UPC Plus
common