Partnerzy serwisu:
Play
 
T-Mobile
 
UPC
 
Plus

rpkom.pl - profesjonalnie o telekomunikacji

Dariusz Chlastawa: Premium Mobile ma ponad 100 tys. użytkowników

Urszula Zielińska 04-06-2018, ostatnia aktualizacja 04-06-2018 07:38

Rpkom.pl: W jakiej sytuacji finansowej jest dziś Premium Mobile?

Dariusz Chlastawa, wiceprezes Premium Mobile :

Fot.: materiały prasowe

- W ubiegłym roku podpisaliśmy umowę inwestycyjną z panem Zygmuntem Solorzem i grupą Cyfrowy Polsat. Mamy komfort pracy i zapewnione źródło finansowania. Oczywiście nie będę zdradzał wszystkich szczegółów od kuchni, ale mogę powiedzieć, że wśród naszych taryf nie ma nierentownych. Co ważne, w ubiegłym tygodniu w naszej bazie pojawiła  się stutysięczna karta SIM

100 tys. kart SIM w ciągu dwóch lat – taki był plan?
- Zdecydowanie tak, obecnie rozwijamy się organicznie zgodnie z założonym planem. W jednym z wywiadów zapowiadałem, że 2017 r. zakończymy z około 70-80 tys. użytkowników i tak też się stało.

Wirtualny operator komórkowy na tak nasyconym rynku ma rację bytu?
- My uważamy, że ma. Choć oczywiście widzieliśmy wszyscy wiele marek, które dość szybko zakończyły działalność w tym biznesie nie osiągając tego psychologicznego progu stu tysięcy SIMów. Wychodzimy z założenia, że usługa telekomunikacyjna to jedna z podstawowych usług gospodarstwa domowego i nie silimy się aby udowodnić, że jest inaczej. Stawiamy na prostotę, co od początku widać było w naszych taryfach, zbudowanych z nielimitowanych usług rozmów,SMS oraz MMS i dużych pakietów internetu i co najważniejsze bez wiązania klienta na czas określony.

Unijna zasada roam like at home obniżyła wyniki operatorom komórkowym. W jakim stopniu odbiła się na waszych rezultatach?
- W przeciwieństwie do naszej konkurencji, my nigdy nie powiedzieliśmy użytkownikom, że roaming w UE będzie za darmo. Uznaliśmy, że stopniowa obniżka, najpierw o około 60 proc., potem o około 90 proc. wyjściowej stawki to dużo lepsze rozwiązanie. Szybko dostaliśmy decyzję Urzędu Komunikacji Elektronicznej na stosowanie  opłat roamingowych , które wprowadziliśmy. Byłoby dobrze, gdyby operatorzy zagraniczni zaoferowali nam usługę no-limit w rozliczeniach z nimi, tak jak my proponujemy no-limit naszym użytkownikom.

Już na starcie na stronie internetowej Premium Mobile pojawia się zakładka z pytaniami o zgody marketingowe. Jakie działania podjęliście w związku z RODO? Czy jest to duże utrudnienie dla waszego biznesu?
- Nigdy nie zasypywaliśmy klientów zbędną korespondencją i ofertami z dodatkowymi usługami. I co najważniejsze - nie sprzedajemy ich danych. Nasz model biznesowy zakłada oferowanie prostej usługi telekomunikacyjnej bez żadnych kruczków. Z RODO radzimy sobie zapewne tak, jak wiele innych firm - są różne wątpliwości związane z nowymi przepisami i różne interpretacje. Naszym celem jest dostosowanie się do nowych przepisów aby dane naszych klientów były bezpieczne i przetwarzane zgodnie z prawem.

...
Poprzednia
1 2

Przeczytaj więcej o:  Cyfrowy Polsat , mvno , Premium Mobile

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy serwisu:
 
 
Play
 
T-Mobile
 
UPC Plus
common