Partnerzy serwisu:
Play
 
T-Mobile
 
UPC
 
Plus

rpkom.pl - profesjonalnie o telekomunikacji

IMM: w kwietniu najwięcej na reklamę wydała Grupa Cyfrowy Polsat

Marta Rzeźnicka 29-05-2018, ostatnia aktualizacja 29-05-2018 11:19

Grupa Cyfrowy Polsat była w kwietniu zdecydowanym liderem pod względem wydatków na reklamę przeznaczając na ten cel ponad 40 mln zł (bez uwzględnienia rabatów) – wynika z najnowszego zestawienia przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM).

Drugie miejsce zajął Orange Polska, którego nakłady wyniosły około 21 mln zł, trzecie T-Mobile z około 17 mln zł, a ostatnie w gronie największych reklamodawców - Play (około 15 mln zł).

Telekomy najsilniej reklamowały usługi telefonii na kartę: tego typu kampanie pochłonęły około 24 proc. ich wydatków. Przedsiębiorcy sporo ulokowali także w akcjach wizerunkowych (23 proc.). Relatywnie niewiele reklam poświęconych było ich ofertom łączonym (13 proc.) i abonamentowym jako takim (10 proc.).

W sumie kwietniowy budżet operatorów oszacowany został na 106 mln zł, czyli nieco niżej niż w marcu. Tym samym branża odpowiadała za 11 proc. tortu, w którym dominują handel i farmacja. Najwięcej telekomy wydały na reklamę w telewizji.

Przeczytaj więcej o:  imm , operatorzy , reklama

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy serwisu:
 
 
Play
 
T-Mobile
 
UPC Plus
common