Partnerzy serwisu:
Play
 
T-Mobile
 
UPC
 
Plus

rpkom.pl - profesjonalnie o telekomunikacji

Urządzenia konsumenckie - przegląd tygodnia 14-18 maja

Marta Rzeźnicka 21-05-2018, ostatnia aktualizacja 21-05-2018 21:59

Po majowej przerwie w Polsce dopiero miniony tydzień przyniósł kolejny wysp premier urządzeń konsumenckich. Oto ich krótka prezentacja.

14 maja

Huawei Watch 2 w 2018 roku zmieni się nieznacznie w stosunku do modelu zeszłorocznego. Chiński producent nie zrezygnował z systemu Google’a, pod którego kontrolą pracować będzie urządzenie. Wyświetlacz w jakości Super AMOLED będzie mieć 1,2 cala przekątnej, co umożliwia pisać na ekranie, bez nadmiernego obciążania nadgarstka dużym gadżetem. Snapdragon 2100 będzie miał do dyspozycji 768 MB pamięci operacyjnej i 4GB pamięci wbudowanej. W stosunku do poprzednika zmiany są kosmetyczne. Najważniejszą będzie jakość i wydolność akumulatora. W testowanym przez nas zegarku bateria wystarcza na 18 godzin pracy bez włączonych powiadomień i 15 godzin z możliwość odczytywania wiadomości i podglądania połączeń przychodzących.

Do drużyny Samsunga dołączyli nowi ambasadorowie marki. Modelka Anja Rubik zachęca do oglądania świata z perspektywy aparatu w modelu S9, a Adam Nawałka, selekcjoner kadry piłki nożnej, promuje flagowce smartfony oraz telewizory QLED TV. Należy się spodziewać, że w niedalekiej przyszłości, czyli w perspektywie kilku tygodni, które pozostały do wyjazdu kadry na Mundial do Rosji, pojawiać się będą kolejni reprezentanci. Kapitan kadry, Robert Lewandowski, od kilku lat związany jest z największym konkurentem Samsunga w kategorii smartfonów, chińskim Huawei.

Legimi w pakiecie z czytnikami PocketBook. Producent popularnych w Polsce czytników poinformował o wprowadzeniu w kolejnych modelach, Aqua 2 i InkPad 3, preinstalowanej aplikacji Legimi. Do tej pory rozwiązanie dostępne było tylko w najwyższych modelach tj w PocketBook Touch Lux 3 i Touch HD 2.

Nelro Data podpisał umowę sponsorską z klubem Zagłębie Sosonowiec. Dystrybutor IT ma miano Sponsora Stratecznicnego. Przedstawiciele obu firm przekonywali, że wspólna praca ma wprowadzić Zagłębie do piłkarskiej elity.

15 maja

Zaprezentowany został nowy Honor 10. Smartfon flagowy dla submarki brzmi nieco przewrotnie, ale w istocie jest to najmocniejsza propozycja brandu należącego do Huawei. Na spotkaniu z dziennikarzami Dorota Haller z Huawei Polska, informowała, że Honor zupełnie oddzielił się od rodzimej firmy jeśli chodzi o marketing, PR i pozycjonowanie. Wiadomo także, że odbiorcami marki są raczej ludzie młodzi, dynamiczni, pragnący pozostać w głównym trendzie. Huawei w swojej ofercie ma produkty premium, w klasycznej estetyce, zyskujące coraz większe uznanie wśród przedstawicieli biznesu i młodych pracujących.

...
Poprzednia
1 2 3 4

Przeczytaj więcej o:  HMD , honor , nokia , technologie , urządzenia , Xiaomi

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy serwisu:
 
 
Play
 
T-Mobile
 
UPC Plus
common