Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Partnerzy serwisu:
Play
 
T-Mobile
 
UPC
 
Plus

rpkom.pl - profesjonalnie o telekomunikacji

Przetasowania kadrowe na menedżerskich stołkach w T-Mobile

Marta Rzeźnicka 22-03-2018, ostatnia aktualizacja 22-03-2018 22:24

T-Mobile Polska poinformował dziś, że od 1 kwietnia wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które mają mu pozwolić lepiej obsługiwać klientów.

Za obsługę największych klientów biznesowych odpowiadać będzie przejęty w ub.r. T-Systems Polska. "By osiągnąć lepszą synergię działania obu firm, powołana zostanie nowa Rada Nadzorcza T-Systems, w skład której wejdą: Andreas Maierhofer (jako przewodniczący) oraz Juraj Andras i Thomas Lips" - poinformował operator.

Wraz z powołaniem nowej rady nadzorczej na prezesa T-Systems Polska nominowany zostanie Mariusz Chochołek, który od 1 maja 2018 obowiązki prezesa T-Systems połączy z dotychczasową funkcją Dyrektora Departamentu Sprzedaży TA/LA w T‑Mobile.

W zarządzie przejętej firmy pozostaną Alexander Bartz (CFO) i Dariusz Nawara, a dołączy do nich od maja Paweł Czajkowski (odpowiedzialny za sprzedaż), ostatnio wiceprezes  Asseco Data System, gdzie był odpowiedzialny za pion infrastruktury.

Dyrektorem pionu B2B zostanie od kwietnia Piotr Markowski (będzie raportował do prezesa T-Mobile Polska), który od maja 2016 r. był dyrektorem marketingu segmentu klientów indywidualnych. Jego obowiązki na tym stanowisku przejmie Piotr Bubak, dotychczasowy szef działu marketingu post-paid.

Operator zapowiada także wdrożenie nowego modelu zarządzania siecią sprzedaży, który ma umożliwić menedżerom regionalnym "poświęcenie więcej czasu z pracownikom sklepów, a przez to m.in. lepszy przepływ informacji".

Telekom chce też lepiej przygotowywać oferty dla klientów. Jak czytamy w komunikacie, w tym celu stworzy osobną jednostkę koordynującą strategię cenową, a także skonsoliduje zespoły analityczne, tworząc jedno centrum kompetencyjne.

T-Mobile chce zrealizować powyższe cele opierając się na dotychczasowych kadrach. "W pojedynczych przypadkach wymagają pozyskania zewnętrznych specjalistów" - napisano.

Przeczytaj więcej o:  asseco , Bubak , Markiewicz , T-Mobile Polska , T-System Polska

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy serwisu:
 
 
Play
 
T-Mobile
 
UPC Plus
common