Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Partnerzy serwisu:
Play
 
T-Mobile
 
UPC
 
Plus

rpkom.pl - profesjonalnie o telekomunikacji

Wyniki Vectry w 2017 roku: coraz bliżej miliona abonentów

ziu 15-03-2018, ostatnia aktualizacja 15-03-2018 21:29

Na koniec 2017 roku druga pod względem liczby abonentów w Polsce telewizja kablowa Vectra obsługiwała prawie 971 tysięcy klientów - wynika z danych udostępnionych rpkom.pl przez grupę. Oznacza to przyrost o około 7 tys. w skali roku, przy czym jest to najprawdopodobniej efekt przejęć, które co jakiś czas realizuje firma.

Abonenci kablowej grupy korzystali w końcu ub.r. z nieco ponad 1,678 mln usług (RGU), co oznacza wzrost o około 22 tys. w ciągu 12 miesięcy. Kablowej grupie nieznacznie spadła liczba RGU telewizyjnych - o około 1 tys..

Za to zauważalnie obniżyła się pula usług stacjonarnej telefonii (o około 27 tys.), co Vectra starała się zrekompensować sprzedażą usług mobilnych świadczonych na sieci Play: tu przyrost wyniósł około 14,7 tys. i w końcu grudnia operator miał 19,58 tys. klientów telefonii komórkowej.

Najszybciej zdobywającą klientów usługą był w przypadku kablówki internet stacjonarny: liczba dostępów urosła o 30 tys. do 593 tys., co daje kablówce nadal czwarte miejsce na rynku pod tym względem po Orange Polska, UPC i Netii. Dystans do tego ostatniego dostawcy się zmniejszył.

Vectra nie może się natomiast pochwalić wzrostem liczby aktywacji usługi mobilnego dostępu do internetu: w 2017 roku zanotowała tu ubytek o 4,3 tys. RGU.

 

 

 

Przeczytaj więcej o:  telewizje kablowe , vectra

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy serwisu:
 
 
Play
 
T-Mobile
 
UPC Plus
common