Partnerzy serwisu:
Play
 
T-Mobile
 
UPC
 
Plus

rpkom.pl - profesjonalnie o telekomunikacji

Netia pokazała nową ofertę. Budżet telewizyjny dla Polsatu

Urszula Zielińska 09-03-2018, ostatnia aktualizacja 09-03-2018 19:59

Netia zaprezentowała w piątek nową ofertę dla osób indywidualnych. Zgodnie z zapowiedzią Tomasza Dakowskiego, członka zarządu spółki odpowiedzialnego za segment B2C sprzed tygodnia, oferta będzie wspierana ogólnopolską kampanią i Netia wraca na antenę telewizyjną.

Spoty pokazane w piątek dziennikarzom nawiązują do polityki, a ich bohaterowie to europosłowie mówiący po angielsku. Telekom akcentować chce niezmienność cenową abonamentu 49,9 zł w trakcie trwania umowy (to najtańsza opłata za internet z telewizją). Nie oznacza to, że odchodzi całkiem od praktyki rynku: w wyższych abonamentach (obejmujących także kartę SIM z usługami głosowymi i 1 GB za dodatkowe 5 zł) nadal kusi rabatem przez pierwsze miesiące. Dakowski uważa jednak, że podejście komunikacyjne Netii jest bardziej fair niż konkurencji, która w reklamach pokazuje cenę po rabacie w pierwszym miesiącu, zaskakując abonenta faktycznym kosztem usługi.

Jak poinformowali w odpowiedzi na pytanie rpkom.pl przedstawiciele telekomu, najnowsza kampania widoczna będzie na antenie głównej Telewizji Polsat i w kanałach tematycznych grupy. Polsat Media wspierał też Netię przy zakupie mediów.

To o tyle warte zauważenia, że Cyfrowy Polsat, właściciel stacji Polsat, jest od grudnia znaczącym akcjonariuszem Netii i czeka na zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na przejęcie telekomu. W tym celu ogłosił wezwanie, w którym wraz z Zygmuntem Solorzem chce skupić około 34 proc. akcji Netii.

Ile Netia wyda na reklamę w Polsacie i ile kosztować będą w sumie trwające 7,5 tygodnia działania, nie podano. Operator będzie się też wspierał kampaniami internetowymi i korzystał tutaj z grupy infulencerów, których łączny zasięg policzono na 15 mln subskrybentów.

Tomasz Dakowski podtrzymał, że tegoroczny budżet marketingowy Netii będzie podobny do ubiegłorocznego (około 25 mln zł). Nie wykluczył jednak, że telekom poprowadzi więcej niż jedną ogólnopolską kampanię, ponieważ udało mu się wynegocjować lepsze warunki współpracy z domami mediowymi.

Według menedżera Netia nie rezygnuje z promocji lokalnych w ramach projektu „Local Netia”, ale to nie one zdominują budżet.

Jak mówiła Katarzyna Iwuć, prezes Netii, w tym roku celem telekomu jest nie tracić abonentów własnej sieci. W 2017 r. skala spadku to klienci korzystający z 24 tys. usług (RGU).

Przeczytaj więcej o:  Cyfrowy Polsat , NETIA , polsat , Tomasz Dakowski

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy serwisu:
 
 
Play
 
T-Mobile
 
UPC Plus
common