Partnerzy serwisu:
Play
 
T-Mobile
 
UPC
 
Plus

Programming TV

Dobrze by było mieć całą Stopklatkę TV

Magdalena Lemańska 16-01-2018, ostatnia aktualizacja 16-01-2018 21:00
Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV
Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV
źródło: ROL
autor: materiały prasowe

- Jedyna okoliczność, która wymagałaby rewizji naszych planów dywidendowych, to pojawienie się na rynku ciekawej możliwości przejęcia np. udziałów w Stopklatce. Ale to mało prawdopodobne. Grupa ma na potencjalne przejęcia ok. 20 mln zł własnych środków – mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kina Polska TV - telewizyjnej grupy, która w przyszłym tygodniu zostanie jedynym właścicielem Zoom TV i ma połowę udziałów w Stopklatce oraz kanał Kino Polska i pakiet stacji FilmBox. Nie spodziewa się finansowych kłopotów po fuzji UPC Polska z Multimediami ani Netii z Cyfrowym Polsatem oraz liczy na szybkie porozumienie z Emiteleem w sprawie startu kampanii promującej wśród widzów naziemnej telewizji MUX8.

Rpkom.pl: - Skąd w ogóle decyzja o skupieniu pozostałych udziałów w Zoom TV?  To operatorzy kablowi chcieli się z niego wycofać czy też to państwo chcieli mieć 100 proc. udziałów?

Bogusław Kisielewski: To myśmy od początku chcieli mieć cały taki kanał, ale koncesja wymagała treści lokalnych, więc zdecydowaliśmy się na partnerstwo z PIKE, bo to zwiększało szansę na otrzymanie koncesji. Współpraca z PIKE była bardzo dobra i programowo będzie kontynuowana, ale kanał wymaga teraz dofinansowania, a PIKE nie ma swoich środków na takie cele, bo nie prowadzi działalności gospodarczej, więc  zdecydowaliśmy się te koszty ponieść w całości samodzielnie. To da nam możliwość elastycznego reagowania na zmiany i np. wykorzystywania synergii zakupowych z grupą Kino Polska.

- Jak zmieni się program Zoom TV po przejęciu przez KPTV? Pozostaną w nim treści z lokalnych telewizji?

Tak, bo w koncesji nic nie zmieniamy, poza tym ten kanał miewa już nawet 0,5 proc. udziałów w rynku. Główna zmiana to to, że program będzie w większym stopniu kierowany do kobiet. Będziemy też , korzystając z danych Nielsena, w większym stopniu planować programy pod widza, który je tam na bieżąco ogląda, niż trzymać się sztywnej ramówki.

- Wspomniane doinwestowanie stacji to głównie środki na ten nowy programming?

Nie tylko. Chcemy oprócz tego utworzyć na bazie Zoom TV kanał międzynarodowy, który będziemy dystrybuować zagranicą oraz chcemy stworzyć na multipleksie cyfrowym kanał interaktywny  w postaci serwisu VoD, a może także kanał linearny po tzw. sygnale zwrotnym. Chcemy dotrzeć z tymi usługami do tych widzów, których nie stać na płatne serwisy w rodzaju Netfliksa.

- Kiedy może ruszyć ta interaktywna część multipleksu ósmego? Bo słychać o niej od dawna i nic się nie wydarzyło.

W zasadzie jesteśmy gotowi do jej uruchomienia, mogłaby ruszyć za dwa-trzy miesiące. Czekaliśmy dotychczas na aplikację Emitela, która umożliwiłaby takie usługi.

- Są państwo gotowi  do inwestowania w MUX8 zanim ruszą tam kanały TVP?

Żyjemy na tym multipleksie bez TVP już dosyć długo, więc obecność tego nadawcy nie jest już czynnikiem decydującym. Chcielibyśmy oczywiście, żeby te trzy  miejsca na dodatkowe kanały zostały szybko zagospodarowane i najlepiej gdyby to było właśnie TVP.

- Negocjują państwo teraz  Emitelem obniżkę stawki za nadawanie kanału na MUX8?

Nie tyle negocjujemy obniżkę, bo przecież Emitel musi utrzymać tam jednakowe ceny dla wszystkich nadawców i multipleksów, ale negocjujemy dużą akcje marketingową, w którą miałby się włączyć także Emitel. Ma ona zachęcać ludzi, by montowali nowe anteny albo wyszukiwali te kanały. Z naszych  badań wynika, że ok. jedna trzecia widzów, którzy mogliby oglądać te kanały w ogóle nie przeskanowała jeszcze w tym celu telewizorów, bo nie wiedzą o tych kanałach. Chcemy ich do tego zachęcić.

...
Poprzednia
1 2 3 4

Przeczytaj więcej o:  bogusław kisielewski , kino polska tv , pike , rozmowa , Stopklatka TV , Wywiad , Zoom TV

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy serwisu:
 
 
Play
 
T-Mobile
 
UPC Plus
common