Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Partnerzy serwisu:
Play
 
T-Mobile
 
UPC
 
Plus

rpkom.pl - profesjonalnie o telekomunikacji

Wydatki operatorów na reklamę w grudniu 2017

Marta Rzeźnicka 10-01-2018, ostatnia aktualizacja 10-01-2018 10:30

82,7 mln zł wyniosły cennikowe koszty kampanii reklamowych operatorów telekomunikacyjnych w grudniu w mediach tradycyjnych: prasie, radiu i telewizji - szacuje Instytut Monitorowania Mediów.

Telekomy odpowiadały za 8 proc. reklamowego tortu w tym okresie i były przedostatnią kategorią pod tym względem spośród tych objętych analizą. Operatorzy najwięcej pieniędzy ulokowali tradycyjnie w telewizji.

Najwięcej przeznaczył na reklamę w wymienionych mediach Orange Polska, bo 29,1 mln zł. Drugie miejsce z około 26,8 mln zł zajmuje Grupa Cyfrowy Polsat (IMM prezentuje osobno budżety Plusa i Cyfrowego Polsatu), a trzecie - T-Mobile Polska. P4, właściciel Play, aktywny silnie w mediach społecznościowych i outdoorze, przeznacza na te media najmniej spośród telekomów.

 

Jeśli zaś chodzi o kategorie, które telekomy reklamowały w trzech mediach najczęściej to struktura ich wydatków wyglądała następująco:

Przeczytaj więcej o:  imm , marketing , operatorzy , reklama

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy serwisu:
 
 
Play
 
T-Mobile
 
UPC Plus
common