Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Partnerzy serwisu:
Huawei
 
 
Play
 
T-Mobile
 
UPC
 
Plus

rpkom.pl - profesjonalnie o telekomunikacji

Tylko T-Mobile zwiększa liczbę salonów?

Urszula Zielińska 07-12-2017, ostatnia aktualizacja 07-12-2017 11:13

Zgodnie ze sprawozdaniem Play Communications za III kw. br. liczba salonów pod szyldem „PLAY" wynosiła w końcu września 844. To oznacza spadek z ponad 850 sklepów, które telekom prowadził w końcu marca. W prospekcie emisyjnym podawał wtedy, że według jego informacji dysponuje najrozleglejszą siecią sprzedaży. 24 proc. sklepów prowadził samodzielnie.

Marcin Gruszka, rzecznik telekomu informuje nas przy tym, że w sumie usługi i produkty sieci dostępne są w ponad 900 punktach sprzedaży.

Play szacował w prospekcie, że Orange prowadził około 800 sklepów, Plus około 730, a T-Mobile około 600.

Według zebranych przez nas w ostatnią środę informacji, Orange Polska ma obecnie 730 sklepów pod swoim brandem, a T-Mobile 670. W przypadku Orange oznacza to spadek o 70 lokalizacji, a w przypadku T-Mobile wzrost mniej więcej o taką liczbę (operator planuje dalsze zwiększanie sieci).

W Cyfrowym Polsacie nie udało nam się ustalić odpowiednich bieżących danych o salonach Plusa. Firma nie podaje ich już w ten sposób w sprawozdaniach. Ujmuje w raportach tylko łączną liczbę punktów sprzedaży (ostatnio w raporcie rocznym).

Zgodnie z nim na koniec grudnia ub.r. operatorzy Plus i Cyfrowy Polsat oferowali usługi i produkty za pośrednictwem 1,269 tys. stacjonarnych punktów sprzedaży.

Z kolei ze sprawozdania grupy OEX, której spółka zależna świadczy usługi na rzecz Plusa nie można wnioskować, czy spadek liczby salonów dotyczy całej sieci Plusa, czy tylko partnerskiej. W przypadku PTI, liczba sklepów tego operatora była w końcu września niższa o 2 lokalizacje, czyli o 3 proc. rok do roku.

Wszystkie powyższe dane nie obejmują miejsc, np. kiosków, czy stacji paliwowych, w których można kupić doładowania.

Przeczytaj więcej o:  Orange , play , Plus , salony operatorów , T-Mobile Polska

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy serwisu: Huawei
 
 
Play
 
T-Mobile
 
UPC Plus
common