Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Partnerzy serwisu:
Huawei
 
 
Play
 
T-Mobile
 
UPC
 
Plus

Operatorzy

103,3 mln zł na reklamę firmy telekomunikacyjnych

ele 14-11-2017, ostatnia aktualizacja 14-11-2017 16:28

W październiku wydatki reklamowe firm telekomunikacyjnych wynosiły w Polsce według cenników 103,3 mln zł i była to piąta najchętniej reklamująca się w prasie, radiu i telewizji branża.

Najchętniej reklamował się Plus (wydał na to w ubiegłym miesiącu 25,1 mln zł), kolejne były Orange (24,7 mln zł) i T-Mobile (1,4 mln zł), za którymi uplasowały się Play (11,1 mln zł) i nc+ (9,4 mln zł).- Branża telekomunikacyjna w największym stopniu inwestowała w reklamy oferty na abonament (20 proc. wszystkich reklam), Internetu (17 proc.), a także oferty łączonej (telewizji, internetu i telefonii w jednym pakiecie; 14 proc.) - podaje IMM. Kolejnymi kategoriami reklam były te promujące oferty na kartę (14 proc. wszystkich) i telewizję cyfrową (9 proc.).

Przeczytaj więcej o:  imm , telekomunikacja , wydatki na reklamę

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy serwisu: Huawei
 
 
Play
 
T-Mobile
 
UPC Plus
common