Na swoich stronach spółka Gremi Media SA wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach prawidłowego świadczenia usług, odpowiedniego dostosowania serwisów do preferencji jego użytkowników, statystycznych oraz reklamowych. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na użycie plików cookies w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności kliknij TU.

Partnerzy serwisu:
Huawei
 
 
 
Play
 
T-Mobile
 
UPC Plus

rpkom.pl - profesjonalnie o telekomunikacji

Orange przesuwa termin aktualizacji strategii

Marta Rzeźnicka 14-06-2017, ostatnia aktualizacja 14-06-2017 16:32

- Na początku września na Giełdzie Papierów Wartościowych przedstawimy aktualizację średnioterminowego planu strategicznego Orange Polska. Główne założenia pozostaną niezmienne, ale pokażemy jak skuteczniej chcemy realizować założone cele – mówi Maciej Nowohoński, członek zarządu Orange Polska ds. finansowych w spocie na korporacyjny blogu telekomu i YouTube.

Oznacza to zmianę w stosunku do wcześniejszego planu, który zakładał, że zarząd przedstawi aktualizację strategii w lipcu wraz z wynikami za II kwartał 2017 roku i całe pierwsze półrocze.

Powodów przesunięcia nie podano. Nowohoński sugeruje w spocie, że chodzi o to, aby pozwolić inwestorom, analitykom i dziennikarzom na spokojne wakacje.

Podobny ton ma wpis Wojciecha Jabczyńskiego, rzecznika Orange.

"Bardziej fair wobec inwestorów, analityków, dziennikarzy i klientów, będzie jeśli zaprezentujemy aktualizację na początku września, kiedy już wszyscy wrócą wypoczęci do pracy. Wrzesień jest także tradycyjnie miesiącem, w którym aktywnie spotykamy się z akcjonariuszami i bierzemy udział w konferencjach inwestorskich. Od razu chce uspokoić wszystkich, którzy właśnie pomyśleli, że potrzebujemy więcej czasu by przygotować rewolucyjne zmiany. Tak, jak zapowiadaliśmy wcześniej, filary naszej strategii nie ulegną zmianie. Skupimy się bardziej na pomysłach jak lepiej ją egzekwować i monetyzować - napisał rzecznik.

Przeczytaj więcej o:  Maciej Nowhoński , operatorzy , Orange Polska , Strategie

rp.pl
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" zamieszczonego na stronie www.rp.pl/regulamin i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie www.rp.pl/licencja
Rekomenduj artykuł, oddano głosów: 
Partnerzy merytoryczni:
Partnerzy serwisu: Huawei
 
 
Play
 
T-Mobile
 
UPC Plus
common